2018 Erasmus - Roxána Valenciában

Nehéz pár sorba foglani, amit nekem az Erasmus adott, de megpróbálom, mert fontos, hogy minél több ember nyisson a világ fele, és többet megtudjon nem csak más kultúráról, de önmagáról is. Én egy évet töltöttem Erasmuson Valenciaban, a napsütés és a vidámság városában.
Kezdetben szokatlan volt, hogy hu na most aztán tényleg csak magamra számíthatok, de aztán rájöttem ez egyáltalán nem így van. Rengeteg segítséget kaptam koordinátoraimtól, családtól, barátoktól és a Buddy-mtól, aki a kinti egyetemen lévő segítőm volt. Csodálatos helyeken járhattam, és nagyon jó barátokat szereztem a világ különböző országaiból, ők az én Erasmus családom. Velük mai napog tartom a kapcsolatot, most volt a féléves találkozónk Valenciaban, és a kapcsolatunk csak erősödött azóta.
 A spanyol és angol nyelvtudásom rengeteget fejlődött, már könnyedén elbeszélgetek a külföldiekkel, míg előtte gátlásosabb voltam. A sok jó tapsztalat mellett sok akadály elé is kerültem, de mindennek a leküzdése után sokat erősödtem, és rájöttem semmi sem lehetetlen, mindenre képesek vagyunk, csak hinnünk kell benne. Tudom, hogy az Erasmus megváltoztatta az életem és új, pozitív, nyitott emberként jöttem vissza.





Roxána